tisdag 3 mars 2009

Ett rött paket utan vita snören...

Idag då jag kom hem från jobbet (yes, I´m back!) låg det ett underbart litet paket i metalrött, snyggt! Det var min beställning från http://www.satine.se/. Det var ju inte direkt någon överraskning vad det kunde vara som låg i...(jag hade ju själv beställt det!)


Så det som var i paktet var alltså; (från vänster) Barry M mascara i Sky Blue, två Barry M Dazzle Dust i Amber och Black silver, Sedan två nagellack från Essie ett silver och ett mörk rött/lila. Sist men inte minst en hårborste från Tangle Teezer.


Det som jag har hunnit att testa är hårborsten, funkar alldeles utmärkt fast upplevde det varken bättre eller sämre att borsta vått hår efter duschen :) Ska testa det mörkröda nagellacket under kvällen återkommer med en NOTD (nail of the day).

Har lyckat att hålla mig i från MAC disken i Malmö under tio dagar, men gick in där idag och så klar hittade jag några saker som jag ville ha. Ett nytt läppstift från Cream Team i formulan cream sheen i färgen Cream in your coffée och en ögonskugga i Amber Light. Tyvärr var läppstiftet slut och jag får väl köpa det när både Hello Kitty och Grande Duo har kommit; Släpps den 15 mars, men eftersom det är en söndag bli det väl på måndagen den 16:de.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar