torsdag 12 mars 2009

In love with Kiehl´s....<3

Med expressfart kan man kalla det! Paketet från Kiehl´s låg i mitt postfack redan på onsdagen då det var beställt på måndags eftermiddagen. Good service!



Från vänster; Lipgloss i färgen ""French Rose" 15 ml, Lipbalm #1 15 ml, Cream de Corps 250 ml, Ultra facial cream 50 ml, Washable cleansing milk 250 ml.

Det ända som jag har hunnit testa är Lipbalm #1 och jag är In Love! Skön formula och drygt med en neutral doft och att det känns väldigt vårdande; Blir att det får betyget 5/5.

Som klockan; Algae masque, Ultra facial toner, Over-night biological peel, Supremely gentle eye makeup remover. (Påsarna innehåller 5 g och toner:n 40 ml)
När jag ringde och beställde ville jag att det skulle skicka med lite prover, har hört att de brukar vara generösa med dessa och det är ju aldrig fel. Har inte hunnit att testa något här men det som lockar mest är Ultra facial toner, så det blir ett komplett hudvårdsprogram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar