fredag 3 april 2009

Felköpet som blev en favorit!

Tja vad ska jag säga/skriva ta efter mammas ord om att;
"- Handla inte på internet eller på postorder då du inte kan pröva sakerna först! Det bli bara fel och mycket dyrare än vanligtvis." Men jag beställde såklart efter ett blogg inlägg av lollipop26. Där produkten var inköpt, så jag tänkte den är säker väldigt bra och kommer väl tillpass nu under sommaren.
Så vilken produkt tror du att jag köpte som var tänkt som en brun-utan-sol i lotionform (som jag trodde, då jag snabbt beställde den från stockholms butiken) med visade sig vara en färgaddagkräm...?

Gissade du rätt!?

En ledtråd: Den står i mitten på mittersta hyllan. Så typ det första man ser då man öppnar badrummsskåps luckan.

RÄTT! (hoppas jag) Det var väl inte så svårt :)

Jo, tänka sig Kiehl´s Ultra Facial Tinted Moisturizer SPF 15 Sunscreen i "Light" har blivit min vän i vardagen, då jag har använt den varje morgon innan jag applicerar min make-up. Den kan beskrivas som en lättare variant av foundation. Döljer lätt och vårdar samtidigt samt att den innehåller solskydd.

Så köpet som jag trodde när jag beställde den att det var en gradvis brun-utan-sol lotion för ansiktet som sedan visade sig vara en färgaddagkräm blev istället för en flopp en riktig topp!

1 kommentar:

  1. I'd really liked your blog. I'l be always here! Kisses

    SvaraRadera