lördag 11 april 2009

Två nya saker...

Var en runda i Malmö innan jag skulle hämta mormor och morfar inför vår middag och Annas födelsedag. Köpte några saker. Först blev det en ny MAC borste nummer 184, som jag sedan upptäckte att vara en pro produkt. Trodde inte där var öppet på MAC med blev förvånad då jag såg att där var det igår. Fick också undanlagt saker från Sugarsweet som kommer på onsdag.

Borsten jag köpte är en såkallad fan borste eller solfjäderborste och används till att ta bort ögonskugga som har fallit ner på kinderna eller för att applicera highlighter eller rouge på kinderna. Det är väl det som jag ska använd den till.


Sedan hade Odd Molly gjort en limetid utgåva på hårsprayen Elnett. Vet inte om det är så att limetid produkter har något farligt lockande över sig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar