torsdag 30 april 2009

Update

Tänkte mig en liten update inför helgens bravader i Ge-kås i Ullared. Pollen har slagit till ordentligt känner mig allmäns sjuk och förkyld :( Så därför på första gången sedan typ i oktober gick jag osminkad till jobbet! Med det blev några inköp igår på MAC, läppstiftet "Russian Red" och ögonskuggan "Steamy". Det röda läppstiftet är verkligen rött med en blå kall underton i sig får kombinera det med en naturlig make-up i övrigt. Jag fick även tag i Maybelline´s nya mascara "Lash stiletto", som ska ge svrta glansiga långa fransar, snacka om önsketänkande.

Jag fick även hem ett paket som jag hade beställt från www.accessoarshopen.se med en ny sminkspegel i till min nya sminkväska :) Från Anne Taintor med citatet "inner beauty is for amateurs", tyckte det var en rolig text.

Så imorgon bär det av till Ullared!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar