måndag 4 maj 2009

Vad är där i påsen? Del 4

Jag hade ju lovat att lägga upp bilder på de senast smink inköpen, dock har jag bara använt läppstiftet för det har ju kommit lite annat imellan :)

Så först: Maybelline Lash Stiletto i black.
Anna hade använt sin och gillade den.

MAC lipstick "Russian Red" och MAC eyeshadow i "Steamy"
Swatch på Russian Red med prep+prime lip under och "Spice" läpppenna (blev lite mer åt det bruna hållet på bilden i verkligheten är den både snyggare och mer åt en kall blåröd nyans)

Gillade det röda läppstifet mycket, riktigt snyggt. För väl ta och testa skuggan också, funderar på vad man skulle kunna ha till den.

2 kommentarer:

  1. Den vill jag ha recenserad! =) Vill gärna se borsten också isf n_n

    SvaraRadera
  2. Vi får se vad jag kan hitta på med den lilla godingen :) Kanske ska testa den i en vecka innan kah uttalar mig :)

    SvaraRadera