måndag 29 juni 2009

By air mail from UK

Också kom paketet från UK till mig :) Från den underbara websidan www.hqhair.com . Hade beställt för första gången saker utomlands, har väl alltid varit lite skeptisk till att skicka efter saker från utlandet.Frakten är väl det som oroar mig då man beställer från utlandet men 4,50 euro på första produkten sedan 1,0 euro per efterföljande produkt...men det gick jättebra och det tog en vecka snacka om snabb service, vilket gjorde att jag redan har beställt lite mer :)


Så vad var det då i?

Från Benefit ett smink märke från USA som jag bara har suttit och suktat efter innan. Från vänster; Peek-me-up face powder i Dandelion (=maskros), läppglans California Kissing och den kultförklarade Benetint ett stain som jag bara har börjat att älska.


Från Urban Decay; Primer Potion och Eyeshadow transforming eyeliner




Äntligen fick jag tag på highlighter pudret från Nars i Albatross!!!

2 kommentarer:

  1. Oj! Det var då ingen dålig skörd! Varifrån beställde du?:)

    SvaraRadera
  2. Jag beställde från www.hqhair.com riktigt bra!

    SvaraRadera