söndag 12 juli 2009

Shopping in the BIG city...

...som ni kanske har märkt blev det en del handlat i Stockholm :) Det är ju så att utbudet är ett annat än i Malmö, som rent ut sagt är super tråkigt.


Jag har fotot det mesta i skönhets och make-up väg men kom på att jag glömde att fota mina nya fin fina bordsunderlägg från Svenskt Tenn i mönstret Manhattan designat Josef Frank.



Från Kiehl´s köpte jag lite nya saker som jag har testat innan som prov i och med jag har beställt innan från dom så fick jag med lite tester och fastnade då för vissa saker som t.ex. dessa. Från vänster: Ultimate Thickining Shampoo, Super Thick Volumizer, Ultra Facial Cleanser och Ultimate Streanth hand Salve. Extra kul var det att besöka butiken in real-life :)



På NK fick jag tag i de nya matta lacken från Opi från vänster: Russian Navy, La Paz-itively Hot och Lincoln Park After Dark och från den nya Bright kollektionen blev det Over The Taupe.


Klart att jag köpte på MAC i Stockholm :) Så trevliga MUA:arna var på Åhlens City kollade igenom alla tre diskarna PUB och NK också, den bästa var Åhlens City det var samma sortiment som dom har på Magasin de Nord i Danmark typ lite av Pro-sortimentet, and I like!


Från vänster och nedåt: Nagellack från Style Warrior i Peaceable, prov på Solar Bites i Impassionad, Sunsational lipstick från Style Warrior, mitt första Viva Glam VI SE, plushglass i Fulfilled, borste #109, Contrast, Copperplate och Tete-A-Tint i pro-pan och till sist en tom 15 pro-pan palette.


Doftljus från Voluspa i Limoni Frosted Biscotti, Face Spray i Citrus Verbena och Handcream och footcream från L´Occitane och ett "my lips love me" lipbalm från Odd Molly´s nya hudvårds serie (så söta förpackningar).


Som sagt innan, det blev en del shoppat! Ett citat som jag hittade i en bok "Shoppologik" där stod det "Mitt kreditkort mår dåligt av at inte användas varje dag!".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar