fredag 18 september 2009

Wait, wait, wait...

Vad är väl väntans tider?? Tro nu inte att jag inte har köpt något från MAC´s ny kollektioner Make-up Art, Flirt with Fall och Nail Trend ´09 för att det inte har kommit något om det på bloggen. Nä, saken är den att i Malmö har inte sakerna kommit in än :( inte kul. Skulle ha kommit i tisdags den 15:de som vanligt men nu sägs det att de ska komma på måndag. Den som väntar får se!

Så iväntan på att kunna skriva något om MAC får det bli mitt senaste inköp som är ett läder armband från Humanity for all. Det är i svart läder med text i silver tryckt på. Texten är olika visdoms ord som t.ex. faith, peace, love m.fl.



Då jag fick i uppgift att lacka en kollegas naglar inför en fest och det skulle vara ett lila nagellack märkte jag att jag inte hade något i en lite mörkare lila färg, så det blev att köpa Isadora´s nagellack från deras Boheminan Rapsody kollektion i färgen Pure purple #632.


1 kommentar:

  1. Grattis till fint armband, jag vill också ha ett, måste bara beställa...

    SvaraRadera