tisdag 12 januari 2010

Over there...from the USA!

Efter några snabba klick med fingret och en veckas väntan hade mina saker från Transdesign kommit i min brevlåda. Paketet innehöll:

Opi My private jet, China Glaze Awaken, China Glaze Ruby Pumps, China Glaze Holografic Topcoat och Orly Country Kaki Club









My private jet, Awaken, Ruby Pumps och Country Kaki Club



De två favorit nagellacken :)



Två lager av Opi My private jet och överlack Secht Vete
Två lager av China Glaze Awaken
Efter mycket tänkande beställde jag den varma 88 paletten från Coastal Scents.











Gillade färgerna mycket, pigmenteringen var rätt ok, kunde dock ha varit fler skimmriga nyanser och att det var lite större i storlek.

1 kommentar:

  1. My private jet är ju spacigt även om det ljusa lacket passar bäst på jobbet.... i alla fall på mitt :)
    Paletten är fin men jag skulle personligen inte klara av att besluta vilken färg att välja med så många valmöjligheter. :)))

    SvaraRadera