måndag 15 februari 2010

Nu händer det grejor...

Mina nio (!) nagellack kom från TD idag och så snygga nagellacken från den senast OPI kollektionen Hong Kong är, wow. Det kliar i fingrarna för att börja lack på.

Min beställning från ASOS väntar jag på med spänning för där ska den nya Sugarbomb från Benefit ligga. Jag vill också hoppa på tåget som har mig till himmelriket av blush :)

Närmast i tiden (för att vara exakt imorgon tisdag) blir det något från den nya MAC kollektionen All races, all ages, all sexes. Slår på stort och har bokat in en lektion :) Ska bli så kul att bli ompysslad och inspirerad.

3 kommentarer:

  1. Lacken låter spännande. Ser fram emot en bild på hur lacket Hong Kong ser ut på :)
    Lycka till på lektionen. Passa på att koppla av och ha det riktigt bra :)))

    SvaraRadera
  2. Jag fick vänta en och en halv vecka ungefär på min Sugarbomb. Så leveransen är seeeeg, speciellt om du beställ mer än bara den tror jag. Hoppas du får det kul på lektionen :-)

    SvaraRadera
  3. jösses, du är på hugget du :)

    SvaraRadera