tisdag 9 mars 2010

LÓccitane Hand- FootCream

Jag tycker att det är rätt så kul med saker som man inte tror något vidare om i början och sedan visar sig vara något helt annat. Då jag var i Stockholm i somras köpte jag en duo-pack med LÓccitane´s berömda hand- och fotkräm. Jag valde den lilla förpackningen med 30 ml, jag har för mig att jag betalade ca 75:- för båda tuberna.

Det som jag testade för var naturligtvis deras bästsäljande handkräm. Det dröjde ett tag och den åkte fran nu under vinterhalvåret i och med det kalla värdet. Hade den några gånger men den föll inte mig i smaken. Lite av en besvikelse faktiskt...(Har nu istället The Body Shop´s Hemp Hand Protector.)

Det är ju inte bara händer som blir torr utan även fötterna, så denna andra tuben med fotkrämen kom fram för jag tänkte jag kan ju alltid testa :) Så den smörjdes in på torra fötter och vips var det glada igen :) Det roliga är att det var en tub som jag hade tänkt kassera bort och inte använda. Alltid kul då man kan bli positivt överraskad av något!

1 kommentar:

  1. Håller med om Body Shops Hemp. Har själv testat body butter. Doftar inte så gott men gör gott!

    SvaraRadera