måndag 14 juni 2010

Mmm Shower...

Lite nya saker från Lush har flyttat in i mitt badrum. Tre av sakerna är nya i sortimentet dessa är Karma Shower Jelly speciellt gjort för bröllopet, Grass Shower Gel och Keep it Fluffy Orange badbomb. Jag köpte även en liten bit av den fasta tvålen Sultan of Soap.


Underbart grön Shower gel; Grass 250g.

Geléaktig Shower Jelly i den underbara favorit doften Karma. Denna produkt görs i LE upplaga och i kärlekenstecken inför bröllopet. I denna serie som Lush kallar Love fest finns även Butterball Shower Gel i 500 g.


En ny badbomb blev det också Keep it Fluffy Orange.

2 kommentarer:

  1. Bra inköp. Den luktar verkligen gäs det kan jag intyga. Jellyn är läcker i både färg och doft-

    SvaraRadera
  2. Jag har tänkt mig lite Lush-shopping när jag får lön och jag kommer definitivt att testa Karma. Har aldrig testat deras shower jellys så dem är jag nyfiken på. :-)

    SvaraRadera