onsdag 23 juni 2010

Sleek Makeup

Efter att jag hade sett en vlogg på lollipop26 där Laura resenserade om ett läppglans från Sleek Makeup blev jag nyfiken på märket. Jag beställde på deras egen hemsida www.sleekmakeup.com i fredags och på tisdagen hade jag sakerna i brevlådan.

Det var främst det gula färgade läppbalsamet som gjorde att jag besällde, dessa jämfördes med MAC´s Tendertones i konsistens och färg.
Pout Polish spf 15, tinted lipbalm.
Lemon Meringue och Electro Peach
Magnitude mascara och kajal
Mascara med primer och färg black.
En annan typ av kajal med krämig spetsi färgen Noctural. Gillade det lilla satinbandet på slutet.
Pout Polish i Electro Peach
Pout Polish i Lemon Meringue

2 kommentarer:

  1. Vilken läcker gul Lemon Meringue har. Ser ut att ge en naturlig touch på läpparna. Smakar det något med? Kanske limoncello? :)))))))))))))))))

    SvaraRadera
  2. Oj så fina grejer! Läppglansen ser särskitl frestande ut!

    SvaraRadera