lördag 3 juli 2010

Isadora Pool Party Summer 2010

Jag har gått och små tittat på Isadoras sommar kollektion för 2010 och efter ett inlägg hos Lipglossbitch blev inköpet ett faktum.

Det blev båda färgerna av Aqua Splash Eyeliner från Isadoras Pool Party kollektion, jag kunde inte bestämma min och för 49:-/st. var det inte så farligt.

Den underbara teal i #63 Caribbean Green till vänster (skulle jag bara ha valt en skulle det har blivit denna) och #61 Pearly Ocean till höger.
Jag har testat Caribbean Green och mitt första intryck var att den var lite svår målad och lite seg i konsistensen dock en underbar färg.

2 kommentarer:

  1. Absolut bara åååå fina nyanser. Undrar lite vilken du gillar mest? Hur ser de ut på? Mycket färg eller mer diskret?

    SvaraRadera
  2. Tror jag ska köpa den ljusare också, den är ju så fin :)

    SvaraRadera