onsdag 24 november 2010

MAC Essential Oils

Det här med ansiktvård på vinter är A och O. Jag har en tendens att få väldigt torr panna och lite rödblossande kinder just på vintern. Detta har varit lite av ett dillemma hur jag ska hantera detta problem. Jag köpte i januari detta år från MAC´s Warm & Cosy kollektionen en av deras ansikts/all around oljor och denna har nu konnit till användning.





Efter rengöring och ansiktsvatten applicerar jag några droppar i händen värmer upp oljan och trycker in den på kinderna och i pannan innan jag använder nattkräm. Så det där med ansiktsolja var inte så dumt iallafall!

2 kommentarer:

  1. Jag har inte riktigt vågat mig på oljor i ansiktet än, men det verkar spännande!

    SvaraRadera
  2. Kan verkligen rekommendera olja som vintervård. Det kan vara MAC´s eller varför inte Decleor´s alternativ. Milda och braaaaaaa:)

    SvaraRadera