måndag 8 november 2010

MAC A Tartan Tale - Powder Blush My Highland Honey

DÅ fortsätter jag med inköpen från MAC A TArtan Tale. Nu har vi rougen från kollektionen. Där fanns två ett stark rosa med väldigt bra pigmentering vid namn Her Blooming Cheek. Tyckte att detta påminde om så många andra starka rosa rouge från MAC så jag hoppade detta. Det blev istället det persikofärgade My Highland Honey.




Jag kan nog beskriva färgen som en väligt ljus persikofärg och jag har faktiskt inget rouge som detta i min samling :)

My Highland Honey är rätt så lika det permanenta rouget Peaches. MAC beskriver färgen på My highland Honey som en bright coral with gold pearl.

2 kommentarer:

  1. Ohhh den ser ljuvlig ut.

    SvaraRadera
  2. Den var väldigt fin, perfek till en koral eller brun ögonmake :)

    SvaraRadera