måndag 14 februari 2011

MAC Jeanius - swatches

Då tänkte jag bjuda på lite swatches från MAC Jeanius som kommer den 15 mars. Arbetsmaterialet jag fick med var läppglanset Indigo Pink i en mörk vinröd med blått pärlemor i, rätt så mörkt enligt min personliga smak. De övriga två sakerna är saker som jag har sedan innan och läppstiftet Pretty Please är permanent i MAC´s sortiment och läppglanset Docile köpte jag med Fabulous Felines kollektionen hösten 2010.



Jag tycket inte att färgen Indigo Pink blir så väldigt intensiv på läpparna och det är en härligt bärrig färg, gillar det diskreta blå skimmert i.
De övriga sakerna som finns med i Jeanius är läppglanset Docile och läppstiftet Pretty Please.


Pretty Please är i luster formula och är en pale pink pearl.
Docile är en chrome pink peach with gold.

1 kommentar:

  1. Indigo pink är mycket bra på. men håller det eller är det mest bara en stunds glädje?

    SvaraRadera