måndag 14 februari 2011

MAC Peacocky - Mega Metal Shadow

Efter jag hade fått möjligheten att testa på en ögonskugga från MAC Peacocky blev det självklart fler :) Av de 15 ögonskuggorna blev det sex inköpta...

Unflappable - frosted black with purple pearl
Prance - frosted mauve pearl
Centre Stage - frosted chocolate brown
Ego - forest green
Dalliance - light champange
Paparazz-she - deep copper bronze
Dalliance, Paparazz-she, Unflappable
Ego, Centre Stage, Prance
Dessa ögonskuggor är underbara att jobba med och om man som jag älskar veluxe pearl formulan lär man inte bli besviken. Färgerna som jag gillar bäst är Dalliance, Prance och Unflappable.

2 kommentarer:

  1. De se fina ut, men när jag var inne och spanade idag var det inget som lockade så mycket att det faktiskt blev något köp.

    SvaraRadera
  2. Ego forest green skulle jag vilja ha. Men passar verkligen grön skugga till Ol´blue eyes?:)

    SvaraRadera