söndag 27 mars 2011

En beauty 3:a # IX

Det har gått en tid utan någon beauty trea från Lipgloss Bitch, men nu var det dags för nummer nio i ordningen. Denna gång är det tre vårtecken i min beautysamling. Det kändes inte så svårt då det nästan varje år kommer in samma saker hos mig... ...i år har vi dessa tre saker. 1. Bronzers brukar alltid inköpas och den andra är finare än den andra, bronzers hör liksom våren och sommaren till. Här visar jag MAC´s Bronzing Powder i Refined Golden.

2. Behöver jag säga mer än pastellnagellack. Varje märke släpper sina färger på våren och jag är inte sen med att haka på. Just nu är jag särskilt kär i nagellacken från OPI´s Pirates of the Carribean kollektion.

3. Våren hör till förändringens tid och vad passar väl inte bättre en ny hårfärg. Just nu det de ljusa nyanserna som gäller.

2 kommentarer:

  1. Fina vårtecken!

    Funderar också på att ändra hårfärgen.

    SvaraRadera
  2. Fast tycker nog att det bästa är att variera färgen på naglarna och inte i håret:)
    Bronzingpowder så måste den ljusa årstiden!

    SvaraRadera