torsdag 10 mars 2011

Recension: KMS California Add Volume

Till mitt platta fina skandinaviska hår letar jag ständigt efter något med volym. Mitt senaste inköp inom den kategorin är från KMS California och heter Add Volume body build detangler. Sprayflaskan innehåller 150 ml och kostar 219:- och man hittar den hos frisörer eller på www.lyko.se.

Det är en tvåskikt spray som innehåller kanel och eukalyptus, som innan applicering i handuktstort hår ska skakas och sedan spryas in i håret. Styla som vanligt och klart.
Jag upplever faktiskt att överhåret får lite mer volym och att den nytvättade känslan sitter i lite länge än vanligt, enkel att använda och även om jag inte fönar håret går det också bra och jag tror att effekten kan blir större då. Den får klart Väl Godkänt.

1 kommentar:

  1. Verkar vara bra produkt. Ett annat tips är Schwarzkopfs balsam. Bra effekt de med

    SvaraRadera