onsdag 6 april 2011

Essie French Affair - swatches

Jag tänkte visa er lite swatches från vårens kollektion från Essie. Deras vår nagellack har hämtat inspiration från frankrike och har namnet French Affair. Det är ljuvliga pasteller med en blå avstickare, fina men inte unika. Från vänster; Topless & Barefoot, Nice is Nice, Coat Azure
Topless & Barefoot ett beige:t kräm nagellack med rosa underton.
Nice is Nice ett ljust lavendel lila kräm nagellack.
Coat Azure mellan blått nagellack med silver skimmer i.
Här har jag lackat på tre lager av alla nagellacken så från vänster har vi. Topless & Barefoot, Nice is Nice och Coat Azure.


Jag gillar alla men vinnaren är absolut det ljusa lavendel lila Nice is Nice, så vackert!

3 kommentarer:

  1. Halloj!!
    Nu blev jag äntligen färdig att gå in på din blogg... Åååå så härlig ;0)
    Ha det bäst / Cilla

    SvaraRadera
  2. Det beige och det som drar åt ljuslila är vinnarna:) Det blå är inget speciellt tycker jag.

    SvaraRadera
  3. Tack Cilla!

    Dt ljuslila är klart snyggast.

    SvaraRadera