söndag 15 maj 2011

Mavala Waikiki Orange

Under torsdagen var det stora problem med Blogger och flera inlägg har försvunnit. Bland annat två från mig. Jag hade gjort en recension på Fresh SUGAR Lip Treatment och detta inlägg om det nya nagellacket från Mavalas Art Colors kollektion. Jag har inte fått tillbaka mina två inlägg och hoppas fortfarande att de ska komma tillbaka. Jag har dock valt att skriva om detta om nagellacket Waikiki Orange #169.
Det är väl kul att se hur visa färger från olika kollektioner försvinner snabbare än kvickt. Detta är fallet med Waikiki Orange, färgen från Mavala Art Colors för sommaren 2011. Jag tycker att det är ett snyggt krämlack med en lite neon touch på färgen.


Här har jag målat på två lager och det täckte väldigt fint.

4 kommentarer:

  1. Lacket är en hit med solbrända händer har jag märkt :) Gillar lacket starkt!

    SvaraRadera
  2. Japp, änligen kan man matcha det med något :)

    SvaraRadera
  3. Orange lack är inte precis något jag går igång på. Men om Mavala bjuder på en ananasdrink på Waikiki beach så lovar jag att lacka på apelsinfärgen. Absolut!!

    SvaraRadera
  4. Så irriterande med försvunna inlägg och kommentarer! Lacket här är jättefint!

    SvaraRadera