måndag 30 maj 2011

Recension: Max Factor False Lash Effect Fusion Mascara

Då har jag skaffat mig en ny maskara denna gång blev det den nya uppdaterade False Lash Effect Fusion från Max Factor. Fusion syftar på att det både ska ge volym och längd och inte bara längd som dess förregångare. Jag gillar Max Factors maskaror mest för den gummerade bosten och att de separerar mina rätt så långa ögonfransar fint.
Maskarna innehåller 13,1 ml och när jag köpte den kostade den 149 kr (annars 175 kr) jag tycker att det är mycket maskara för pengarna.

Bosrsten som är av gummi gör verkligen ett bra jobb och jag det ser ut att borsten är det samma som i version 1.0 men att formulan på själva maskaran är ny.

Här har jag använt två lager och jag gillar resultatet. Om ni gillar maskaror med gummi borste så spanna in den nya False Lash Effect Fusion från Max Factor. Av mig får den ett Väl Godkänt.

1 kommentar: