torsdag 9 juni 2011

MAC Flighty Collection - Zoom Lash Mascara

MAC´s kollektion för juni månad Flighty Collection stod på plats igår och den innehåller de 16 Big Bounce Shadow skuggorna som jag har visat innan. Det var även med fyra färgade maskaror, liknande som från Wonder Woman tidigare i våras. Jag gillade inte riktigt de mousse liknande nya ögonskuggorna och skippade dessa helt. Däremot fick två av maskarorna följa med hem.
MAC Zoom Lash i Plum Reserve och High Esteem. Zoom Lash ska ge volym och ge lite "drama".



Den grå High Esteem till vänster och den lila Plum Reserve till höger.



Zoom Lash High Esteem målat på både övre och under ögonfransar och färgen beskrivs som en mid tone grey with silver pearl.



Här visar jag Purple Reserve på ögonfransarna och färgen är en light violet purple.

2 kommentarer:

  1. Den purplefätgade mascaran ser häftig ut, även om den grå nog är mer användbar. Mousseskuggorna har jag hört mest negativt om.

    SvaraRadera
  2. När jag nu upplevt purple mascaran på nära håll- måste jag säga att den är fiiiiin!:)

    SvaraRadera