torsdag 30 juni 2011

Peachykeen

Mitt nya blush från MAC i färgen Peachykeen blev väldigt bra matchat med Smashbox Flamingo ögonskuggan och det får bli dagens fotd.
Ansikte:
MAC MSF Medium
MAC Fix+
The Body Shop Bronzing Powder Light Matte 01

Kinder:
MAC Powder Blush Peachykeen




Ögon:

Urban Decay Primer Potion Greed

MAC Eyeshadow Pollinator

Smashbox Eyeshadow Flamingo

Bobbi Brown Eyeshadow Brunt Sugar

MAC Mega Metal Shadow Center Stage
Bobbi Brown Eyeshadow Navajo

Clinique High Impact Mascara


Ögonbryn:

MAC Eye Brows Fling

Depend Brow Wax



Läppar: MAC Kissable Lipcolor So Vain

2 kommentarer:

  1. Naturlig skönhet i den looken:)

    SvaraRadera
  2. Som en skönhetsbloggare vill jag bjuda in dig att vara med i min stora sommar tävling som jag startar idag! Den pågår mellan 1-15 Juli och vinnaren kommer att få ett stort paket med en massa produkter och annat livsviktigt inom skönhet! Jag kommer att varje dag lägga till en ny produkt från alla världens hörn! Alltså minst 15 produkter kommer i slutet att ligga där. Det första jag lagt dit är en 120 Palett =) Har avtal med några företag och ju fler som deltar desto bättre priser kan det bli! Temat är inspiration! Så kika in på min blogg om du är intresserad av att delta! Skulle vara kul om du ville vara med! =) Kramar Marielle, Make-me-up.devote.se

    SvaraRadera