torsdag 18 augusti 2011

Essie Brand New Bag - flaskbilder och swatches

Från Transdesign kom efter en vecka mina nagellack från Essies höst kollektion Brand New Bag. Den innehåller sex färger och jag beställde tre av dom. Alla färgerna är i kräm finish och täcker bra efter två lager. De tre färger som jag inte beställde var de lite blekare och "snällare" medan de övriga var mer höstiga och unika.
Från vänster ser vi; Power Cluth, Carry On, Very Structured

Power Cluth är ett kräm nagellack i en mellan grågrön färg.

Carry On en härligt krämig lila färg som drar mot plommon.

Very Strutured är en unik rost färgad som drar lite mot läder.

Såklart blir det lite swatches; Powder Cluth, Carry On och Very Structured


För att summera gillar jag alla färgerna och de som sticker ut i flaskan är själv klart Very Structured med sin annorlunda rost färg. Även Carry On var väldigt vacker. Dock är det den gröngrå Power Cluth som jag gillade allra bäst på naglarna :)

3 kommentarer:

  1. Gillar Essies lack. Very structured känns väldigt ny!

    SvaraRadera
  2. Det är väldigt trevliga, perfekt för hösten!

    SvaraRadera