måndag 29 augusti 2011

Klick, klick!

Det här med erbjudande koder på olika websidor är lite farligt :) Hos Lookfantastic.com har de just nu olika rabatt koder för hur mycket man handlar för. Så jag slog till på den nya maskaran från Benefit som jag har varit sugen på.
Benefit Ther're Real Mascara ska blir riktigt spännande att testa på, den har verkligen blivit hylad.

En av de snyggaste highlighterna är just den från Benefit i färgen High Beam enligt mig. Skulle beställt den då de var rabatt från Feelunique, men den var slut så som jag passade på nu istället.

Kult läppbalsamet från Jack Black har jag velat testa länge, men inte hittat det. Av en slump fick jag syn på det och klickade hem ett :)

3 kommentarer:

  1. Jack Black läppbalsamet vill jag prova, men det i mint är inte riktigt min grej! :(

    SvaraRadera
  2. Mint är inte heller riktigt min grej därför blev det en "vanlig" doft.

    SvaraRadera
  3. Det sa bara klick!:)
    Det finns mycket kul på nätet. Se bara vad du hittat!

    SvaraRadera