tisdag 6 september 2011

Make up Store Lipstick Maria Montazami

Såklart kunde jag inte motstå det nya läppstiftet från Make up Store i samarbete med Maria Montazami och klickade hem det från kicks.se. Jag trodde att det skulle var mer i frost finish lite som MAC High Tea, men det var mer ett krämigt beigt läppstift och ändå väldigt bärbart.
Kul med guld förpackningen. Denna är Make up Store använt till lite olika produkter för att fira deras 15-års jubileum.









Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om färgen en bärbar enkel lite semi transparent beige färg med dragning åt lite rosa. Om man inte är van vid beige eller nude färger så är detta en bra start färg.


Just nu känner jag mig välkläd :)

5 kommentarer:

  1. Det ser fint ut! För egen del trivs jag dock bättre i lite färg.

    SvaraRadera
  2. Det ser ut att dra tillräckligt åt rosa för att jag ska gilla men den färgen jag förknippar med Maria Montazami är nog mer concealer-beige.

    SvaraRadera
  3. Kul med ett stift alias Maria M. Varför inte pryda det med en lite mini-tofs för att få fram rätt "aurora" (aura).

    SvaraRadera
  4. Tur att det inte är frost finish! annars hade jag inte velat ha det, så det blir nog köp nu!

    SvaraRadera
  5. Detta är ett mycket trevligt stift. Tur att smaken är delad :)

    SvaraRadera