lördag 31 december 2011

Clinique Chubby Stick #02 Whole Lotta Honey

Då har jag också köpte en av Clinique´s storsäljare under året som har gått; Chubby Stick Moisturizing Lip Colour Balm. Ett fuktgivande och skirt läppbalsam för att återfukta sina läppar med färg. De innehåller mango- och sheasmör samt reducerar fina linjer.
Färgen jag köpte från Chubby Stick heter #02 Whole Lotta Honey och är väldigt neutral, skir och vardaglig. Jag beskriver färgen som en mellanrosa med lite brunt i. Jag valde denna för att jag tänkte ha med mig Chubby Sticket i väskan och inte applicera med tillhörande spegel som ibland behövs då färgen är starkare. Chubby Stick är väldigt behagliga att bära och det är några trevliga små saker i en smart pennform. Dock är det rätt så dyra (215 kr) med sitt innehåll på 3 gram.


Tres Magnifique!

1 kommentar:

  1. Snyggt och lättapplicerat men alldeles för högt pris tycker jag

    SvaraRadera