söndag 25 december 2011

Skönhets julklappar 2011!

Jag fick många väldigt fina julklappar i år, TACK! Bland annat ett underbart fint armband och tillhörande berlock från danska Pandora samt en hel del beautyklappar...
Om detta paket doftade det lite extra :) Voluspa present set Floriasion Gift Set som innehåller sex små ljus är bara så underbart vackra!

NUXE firande av sin 20-års dag resulterade i detta set med den klassiska torroljan både som vanlig och med guldskimmer samt en dagkräm och ett doftljus.

Då jag inte har inhandlar något från The Body Shop´s julserie, blev jag väldigt glad då jag hittade detta lilla set i ett av paketen. En mini Body Butter och Shower Gel med en tillhörande shower puff i juldoften Cranberry Joy.


Vi avslutar med ett trevligt presentkort på MAC!

1 kommentar:

  1. Många väl valda julklappar som tagna ur din önskelista skulle jag tro:)

    SvaraRadera