tisdag 5 juni 2012

Depend Holographic - flaskbilder och swatches

Efter att ha letat runt i två veckor hittade jag äntligen sommarens hype kollektion från Depend. Depend Holographic kommer i tolv färger och jag slog till på sju av dom, jag hoppade de som var rosa eller lila och öven det som var i silver. Jag skulle säga att dett skiljer sig lite från vanliga hololack som jag har, här är den holografiska effekten mer utspridd över hela lacket än mer centrerad. Jag upplever de också väldigt skira och det behövs lätt två om inte tre lager av nagellack, på swatchesen nedan har jag använt två lager. Det är lite kul att Depend äntligen har döpt dessa nagellack med namn, men vi hittar även nummer. De kostar 49 kr och innehåller 5 ml.
De sju skönheterna!
#2026 Sand Grey
#2027 Rasberry
#2032 denim Blue
#2033 Ocean Blue
#2034 Steel Blue
#2035 Laurel Green
#2037 Ocean Green
#2026, #2027, #2032
 
#2033, #2034, #2035, #2036
 
Förövrigt har jag tre andra holografiska nagellack och ett överlack med holoeffekt. Dessa är Nubar Reclam, China Glaze OMG, China Glaze TTYL och China Glaze Wireless Holographic Topcoat.
Reclaim, OMG, TTYL

1 kommentar:

  1. Häftiga lack, inte minst det gråskiftande!

    SvaraRadera