torsdag 28 juni 2012

När Lush hade fraktfritt...

...klickade jag hem några gamla favoriter. Tyvärr är det så att Lush inte finns här nere i Skåne land och de har en hutlös dyr frakt på 70 kr när man beställer från deras egen hemsida. När det vr fraktfritt under midsommarhelgen passade jag på.  
Jag har verkligen tyckt om Shower Gel i den lite kryddiga doften av jasmine och honung med namnet Flying Fox och även min favorit tvål från Lush i doften Karma fick det bli. Eftersom jag inte har haft möjlighet att handla från Lush på nästan två år, har ju lite nyheter kommit in. Masken Mask of Magnaminty har jag läst gott om så en lite burk blev det av den. Jag har fått någon fling för blond shampoo så Daddy-O passade bra med en härligt lilla färg och doft av viol. 
Lite prover från Lush är aldrig fel!
Lush var väldigt generösa med prover och i mitt paket låg fyra miniburkar med tester på; Dark Angel, No Drought, Crème Anglaise och It´s Raining Men.

1 kommentar:

  1. Eftersom också jag är blondin så hade inte jag heller haft något emot att dofta som en viol:)

    SvaraRadera