fredag 27 juli 2012

Månadens tre favorit produkter - juli

Ännu en månad har gått och detta medför också att sommaren snart är slut... Denna gång är det några vardagsfavoriter som det är fokus på i månadens tre favoriter för juli. 
Ögonskuggan Concrete från MAC köpte jag först till använda till mina ögonbryn, men den har istället mest används till att lägga som en mörkare ögonskugga i globlinjen tillsammans med Bobbi Brown Eyeshadow Navajo #15. För snabbt och lätt ska det gå på morgonen.

Jag har ju redan skrivit en recension på Sephora Nourishing Hand Cream och den har varit perfekt till mina lite små torra händer. Ett stort plus är den mjuka doften av lavendel och citron och att den snabbt går in i huden.

Min nya älskling kallade jag Sephora Express Nail Polish Remover och mer än så behövs inte :)

1 kommentar:

  1. De två Sephoragrejerna hade jag också velat ha för min hand- och nagelvård. Kombinationen citrus och lavendel är så fin.

    SvaraRadera