fredag 6 juli 2012

Sommaren 2012 - jag är klar!

Idag går jag på en fyra veckor lång semester, det ska bli underbart skönt! Då Sveriges väder är lite si och så på sommaren och det blir ingen utlands semester i år har jag köpte några små saker för att drömma mig bort till varmare breddgrader :) 
En vacker solbränna BUS:as fram med detta duoset från St. Tropez. St. Tropez Gradual Tan Everyday Body Mosturiser och Everydaty Mosturiser for Face i färgerna Light/Medium. Jag har fusk testat lite redan och detta lovar gott.  
Lite LA-feeling kommer från Lauren Conrad´s bok "Style", här varvars kläder med accessoarer, olika stilar och smink. Tänk er LA på sommaren med vita stränder, värme, mat, bilar och underbara kläder samt en nice sommarmakeup på det, lovley.  

3 kommentarer:

  1. Grattis till din efterlängtade semester

    SvaraRadera
  2. Skönt med semester! Vad jobbar du med?

    SvaraRadera
  3. TACK! Det ska bli underbart skönt!

    SvaraRadera