onsdag 22 augusti 2012

Lägre ögonfransar på 30 dagar!

Då jag inte får några pressutskick från Isadora fick jag snällt själv gå och köpa mig den stora nyheten från dom :) Dynamic Lash Growth Serum ska ge längre, starkare och tjockare ögonfransar på bara 30 dagar. Serumet innehåller aktiva peptider och naturliga extrakt som ska appliceras på rengjorda ögonfransar på kvällen. I samma veva släppte man också en Dymanic Lash Growth Mascara som är tänkt att använda på dagarna.
Dynamic Lash Growth Serum har denna lilla miniborsten av gummi som även Isadora Percision Mascara har, vilket jag gillar för man kommer åt väldigt bra med den. En vanlig maskara förpackning som innehåller 7 ml för 189 kr.
Såklart ska jag nu testa på att använda serumet under 30 dagar och här har vi start bilderna på höger öga. Återkommer om en månad med slutresultatet!
 

2 kommentarer:

  1. Jag ska precis börja testa Depends fransnäring och Mavalas är på väg. Tur man har två ögon :)

    SvaraRadera
  2. Vill gärna se resultatet efter 30 dagar. Dina fransar är ju redan långa och fina, men kanske det ändå blir skillnad:)

    SvaraRadera