torsdag 2 augusti 2012

Sephora shopping vol. 3 plus en annan liten söt sak!

Det var inte mer än nästan drygt en vecka sedan jag var i Kph, men har man semester så har man och då kan man unna sig ytterligare ett besök hos Sephora. Jag var på jakt efter en ny ansiktsprimer och det blev faktiskt en från Make Up For Ever i deras HD-serie som jag har hör väldigt gott om. Såklart blev det ytterligare några saker :)
Jag lyckades att få tag i den ombloggade OPI Nail Lacquer Spotted, ett annat Nail Polish #76 och min nya HD High Definition Primer från Make Up For Ever i färgen #0.
Det blev två ansiktsmasker till Instant Moisture Mask, nagellack borttagning på vanligt sätt denna gång i Smooth Nail Polish Remover och även en ny typ av rengöring från Sephora i Supreme Cleansing Foam. Jag gillade också deras små duschkrämer Creamy Body Wash så jag köpte på mig fyra nya dofter - Laguna, Cotton Flower, Orange Blossom ooch Green Tea, dessa fungerar allra bäst med en duschboll för att få upp ett härligt skum.
Dagens detalj bli mina nya örhänge Enamel Logo Disc Studs från Marc by Marc Jacobs.

1 kommentar:

  1. Örhängena från Marc Jacobs är fina, speciellt den här varianten med svart centrum. Hyfsat prisvärda också. Spottedlacket är en kul grej som är annorlunda och innovativt

    SvaraRadera