onsdag 29 augusti 2012

Sophie by Sophie Screw Bangle

Jag måste bara visa mitt nya ur fina armband från Sophie by Sophie. Sophie Gyllenhammar Mattsson är en svensk designer som kombinerar klassiska smycken med nytänkande design. Screw Bangle i silver kommer i två storlekar (62mm eller 65mm) och i tre färger (silver, gold och rose gold) och är helt i stål med "skruvar" på sidorna. Det är helt ihopa som en stel armring och den kommer att bli perfekt för att lyfta vilken outfit som helst i höst :) 
 
Samtidigt som jag köpte Screw Bangle blev det även två små armband från Mono & Me. Det är smala armband i bomull med ett kors hängande från själva armbandet och där varje färg står för olika egenskaper.
 Jag valde ett svart och ett grått för att de kommer bli snygga tillsammans. Det svarta står för nobility, fidelity och seriousness, medan det grå står för modern och innovative.

1 kommentar:

  1. Härligt! Jag är också förtjust i armband och här har du hittat två fina modeller. Vet att roseguld är hett, men tycker att du valde helt rätt!!!!

    SvaraRadera