söndag 12 augusti 2012

Spara eller slösa: Skimmerpärlor The Body Shop vs. Tromborg

Pärlor som krossas och blir till en skimmrande vätska har funnits ett tag och i denna spara eller slösa har jag hittat två olika. Från The Body Shop´s senaste make-up släpp finns den typ som fungerar både som lystergivare och som primer under din foundation. Den jag kommer ihåg att jag först såg med denna funktion var från danska Tromborg och deras nu mer klassiska Face & Body Shine. Här har jag tittat på inköps priset på produkten och inte kostnaden per milliliter för då är Tromborg´s version billigare (15:- mot 9,90:-)...
Spara: The Body Shop Pearl Radiance Primer 15 ml 225:-
Slösa: Tromborg Face & Body Shine 50 ml 495:-

1 kommentar:

  1. För mig så verkar det som om Tromborg är bästa köpet:)

    SvaraRadera