måndag 20 augusti 2012

Vill-ha just nu! - augusti

Några snabba vill-ha just nu! för augusti månad och när jag ser vilka sakerna är känns det verkligen att de passar bra till hösten.
Jag stod med MAC Lipstick Lady Danger 195 kr i handen, men valde att inte köpa eftersom den är väldigt lik MAC Lipstick So Chaud... Det skulle jag har gjort! Det känns att detta är det perfekta röda läppstiftet till hösten. En stark klarröd färg med lite orange i och i en matt finish verkar hur snyggt som helst.
Jag känner att Benefit Box 'o Powder Dallas ca 320 kr fattas i min samling och detta är en lite mörkare rosig variant med ett fint guldskimmer.
MAC #130 Short Duo Fibre Brush 420 kr skulle sitta fint. Den fungerar utmärkt till foundation, kräm- och puderprodukter samt till shading, även till att skapa mjuka övergångar. Borsten är liten och kompakt och har både syntet- och naturhår.

1 kommentar: