måndag 17 september 2012

MAC Cremesheen + Pearl Collection - Tre av de åtta nya läppstiften!

De nya läppstiften i MAC´s Cremesheen + Pearl kollektionen med den nya krämiga lite frostiga formulan är verkligen helt i min smak. Jag har redan visar den starka orange färgen Saigon Summer och jag köpte på mig ytterligare tre till. Jag måste säga att färgerna är rätt så skira och relativt lika på läpparna med det är så skön och väldigt fina. Just den tillsatta "pearl" formulan gör att det inte blir så platt utan läpparna får en finfin lyster. Utöver de åtta läppstiften kom även sju matchande Cremesheenglass (mina favoriter), dessa innehöll även de fina "pearl" skimret. 
 Peach Blosson - Shanghai Spice - Coral Bliss


 
 MAC Lipstick Shanghai Spice - frosted neutral pink (cremesheen + pearl)
 
 MAC Lipstick Coral Bliss - frosted light coral (cremesheen + pearl)
 
MAC Lipstick Peach Blossom - frosted cool nude (cremesheen + pearl)

1 kommentar:

  1. Jättefina stift i den bästa kvaliten, fuktighetbevarande och bra- från Mac.

    SvaraRadera