fredag 21 september 2012

Voluspa doftljus i mitt hjärta!

Nu när nästan hela september har gått är det hög tid för att börja med ljus igen. Mina absoluta favoriter på doftljus kommer från Voluspa. Alla Voluspa ljusen har en blandning av aprikos- och kokosnöt vax och med handgjorda vekar. Jag har drygat ut min samling med två nya dofter... Vad använder du för att lysa upp mörka kvällar?
På min födelsedag fick jag ett riktigt stort doftljus Ceramica Alta Mainson Candle med en brinntid på 120 timmar i doften Saijo Persimmon. Den består av dofter från red currant, japanese saijo persimmon och peach.
Den andra doften är Crisp Champagne och består av dofterna sparkling brut champagne, vanilla och barrel oak. Den lilla Petite Maison Jar Candle har en brinntid på 15 timmar.

1 kommentar:

  1. Hög kvalitet o underbara dofter! Själv tänker jag ljus från Yankee candles. Nästan, men bara nästan, lika fina:)

    SvaraRadera