söndag 4 november 2012

Goodiebag från Kiehl´s!

Jag gjorde en snabb presentation över sakerna vi fick med oss den välfyllda goodiebagen från presseventet hos Kiehl´s i fredags, jag tänkte dock visa sakerna lite närmare. 
Det var en blandad påse med några av klassiskerna hos Kiehl´s med några nyheter och det var nästan enbart hudvårds produkter med fokus på ansikte som fanns med.
Kiehl´s LIP BALM #1 15 ml, Creme de Corps 250 ml, Ultra Facial Cleanser 150 ml
 Powerful-Strength Line-Reducing Concentrate 50 ml, Ultra Light Daily UV Defense SPF 50 PA+++ 60 ml
Midnight Recovery Concentrate 30 ml, Rosa Arctica Eye 14 g, Rosa Arctica 50 ml
Lite produktprover på Ultra Facial- Cream, Toner och Cleanser, Cucumber Herbal Toner, Epidermal Re-Texturizing Micro-Dermabrasion, Over-night Biological Peel och Algae Masque.

Jag blir mest sugen på Midnight Recovery Concentrate som kanske kan råda bukt på mitt höst/vinter trötta hy även de nya krämen Rosa Arctica samt ögonkrämen verkar toppen. Favoriten Creme de Corps har jag använt innan och den är super bra hela året runt.

4 kommentarer:

  1. Vilken massa gottis, jag är så sugen på att testa Kiehls!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Verglien en massa godsaker! Kiehl´s är ett bra och trevligt märke :)

      Radera
  2. Serumet bara måste jag ha. Välgörande och med härlig doft av lavendel. Ögonbrynen och den kraftiga handkrämen är två till must have!

    SvaraRadera