torsdag 20 december 2012

Vill-ha just nu!- december

I december månads vill-ha skulle man kunna lägga tillsammans med min önskan till jultomten, dock blir det inte så utan det blir en egen vill-ha med tre nya saker :) 
Bliss Triple Oxygen Instant Energizing Mask 495 kr (100 ml) är dyr men väldigt roliga att använda (då jag har testat två gånger). Vi applicering är den i gel och sedan börjar den att lödra på huden och det känns väldigt lustigt. Masken ska tillföra huden syre (oxygen) och göra den fräsch.
Efter min Mini Mani Month från Ciaté är jag sugen på deras mini bar. Ciaté Mini Bar ca 240 kr kommer med fyra nagellack och fyra Caviarlack i en fin låda.
I Ciaté Velvet Manicure 189 kr är det inte caviar-pärlor som gäller utan en mer sammetsyta med små fiberbitar som ska på naglarna och skapa en "velvet"-yta. Förpackningen innehåller ett full-size nagellack och en burk med "velvet" samt en borste och kommer i tre färger- grå, vinröd och mörkblå.

3 kommentarer:

  1. Bliss-produkterna verkar både välgörande och lite annorlunda kul. Syretillförsel så lämplig i vintergråa vädret!

    SvaraRadera
  2. Caviarsetet skulle jag inte tacka nej till. Var kan man hitta det?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Just detta hittade jag på ASOS, men jag ser att det nu är slut - kolla in Ciaté´s egen hemsida.

      Radera