torsdag 17 januari 2013

Bare Minerals Scene Stealer Set

Nu har jag fyndat igen! Denna gången var det på Lookfantastics nyårsrea. Bare Minerals är verkligen ett märke som man kan handla billigt på utländska hemsidor och det lilla setet Scene Stealer med tre full-size och en mini-size produkt hade från början kostar £26. Till nyåret reades de ut till 50% då £13 och med en rabattkod på 20%  - betalade jag £10,40 cirka 102 kr. Eftersom att man alltid vill känna att man har tjänat så mycket som möjligt kollade jag upp de svenska priserna och skulle jag har köpt produkterna på den svenska marknaden skulle de ha kostat 1082 kr!  

Den lilla kartongen med fyra Bare Minerals produkter innehåller; Instant Waterproof Eye Makeup Remover (47 ml), Pretty Amazing Lipcolors Pizzazz, Prime Time Primer Shadow Pink Sugar, Round the Clock Waterproof Eyeliner 1 AM
Swatches på min handrygg av Pizzazz, Pink Sugar och 1 AM. På läpparna ser Pretty Amazing Lipcolor Pizzazz ut som nedan.

4 kommentarer:

  1. Ja, snacka om prisskillnader. De svenska reorna på Bare Minerals produkter är dyrare än ordinarie pris på de brittiska webshopparna. Varför handlar någon i Sverige undrar jag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Man kan undra varför man skulle vilja betala mer än dubbelt pris har hemma...?

      Radera
  2. Vilka klipp!!! Grattis:)

    SvaraRadera