onsdag 2 januari 2013

Best-of 2012: 5 ögonskuggor

Nytt år betyder nya tag, men först ska vi summera det som har varit med lite "best-of" inlägg. Jag har som vana att dela in i kategorier och det blir sex stycken; ögonskuggor, nagellack, rouge, läppstift, hypade produkter och favoriter även antalet varierar mellan 5-10 saker vissa av sakerna är inte köpa under 2012 - men de har upptäckts och börjat användas.
Först ut blir ögonskuggor och har försökt att välja ut fem som jag gillar och tycker om lite extra. Jag ser direkt att det är neutrala toner som gäller...
MAC Extra Dimension Eyeshadow A Natural Flirt (Glamour Daze Holiday 2012)
MAC Eyeshadow Mulch
Bobbi Brown Shimmer Eyeshadow Rose Gold #8
Urban Decay Naked 2 innehåller flera mycket fina ögonskuggor och jag gillar Naked 2 mer än Naked. I Naked 2 finner vi 12 ögonskuggor och två har jag använt två extra mycket - Pistol och Verve.

1 kommentar:

  1. Macskuggan är min favorit!! Neutral tpn och så läcker att se:)

    SvaraRadera