lördag 26 januari 2013

Testar lösögonfransar från Ardell!

Jag har gått och blivit intresserad av lösögonfransar såhär på äldre da´r. Jag har haft några liggandes i min låda men inte testat för än nu. Jag har tre olika modeller från Ardell och tänkte visa hur det blev för en novis. 
Av de tre modellerna är det två som är en fullfrans och en som är halv. Av de som är fulla fransar är det en som är mer neutral (#116) och en som verkligen ska ge volym och intisitet (#137). Den halva fransen (#301)  ska skapa dimension till yttervrån och ska väl räknas som en nybörjar frans.
#137
#116
#301

Av de tre modellerna gillar jag absolut #116 bäst! Det blev en riktigt snygg längd och effekt och den hade också ett tunnare band där fransarna satt fast, vilket gjorde att de blev mer neutralt.

1 kommentar:

  1. Helt klart att 116 är bäst! Gillar inte alls 137

    SvaraRadera