tisdag 5 mars 2013

Botten är nådd! - Sephora Supreme Body Lotion

Nu när vintern är över och våren är hur är det dags för en ny kategori här på bloggen. Jag har döpt den till "Botten är nådd!" och det innebär helt enkelt att jag visa upp produkter som har tagit slut. Jag vet att det finns liknande projekt hos min skönhetskollegor och vissa visar när man har använt upp tio saker - Project 10 Pans. Detta är enbart saker som har tagit slut de kan vara fantastiska eller helt enkelt skräp. Just de senaste veckorna har det varit mycket som har tagit slut och det var därför jag bestämde mig för att börja att visa vad.
Nu senast var det Sephora Supreme Body Lotion (35 kr / 50 ml). Det är en bodylotion som kommer i en liten tub och jag upplevde en doft med lite citrus. Jag upplevde den som lös och rinnig i sin konsistens samt svår hanterlig och det är inget jag köper igen...

1 kommentar:

  1. Så, med andra ord, den här gången VAR verkligen botten nådd:)

    SvaraRadera