fredag 22 mars 2013

Jag som bara skulle ha en sak hos Bobbi Brown...

... och kom hem med fem istället! Jag gjorde en lite avstickare till Bobbi Brown och kände att det var dags att få rätt foundation utprovad, så både foundation, concealer och corrector blev fixat. Mitt huvudsakliga mål var dock deras krämögonskuggor vilket sedan gjorde att jag var tvungen att köpa två, plus en ögonskugga för att matcha och även ett foundation stick samt Bobbi Brown´s läppbalsam. Jag fick även med mig två små prover på Skin Foundation   SPF 15 Warm Ivory 1 och Hydrating Face Cream.
Bobbi Brown Eye Shadow Slate 16 och Bobbi Brown Lip Balm SPF 15
Lip Balm Spf 15 - light sheer pink
Eye Shadow Slate 16 - a medium grey (matte)
Bobbi Brown´s Foundation Stick kan man använda i hela ansiktet eller som en touch-up under dagen, men även som concealer. Jag har varit väldigt sugen på att testa detta och efter färgprovningen fanns ingen tvekan längre. Jag har använt Foundation Stick i hela ansiktet och strukit på och sedan använt en foundationborste för att blanda ut snyggt, fingrar fungerar också. Den passar alla hudtyper och har mellan till fulltäckning.
Foundation Stick Warm Ivory 1
Long-Wear Cream Shadow Stone 24 - a beige brown & Long-Wear Cream Shadow Slate 25 - a medium grey
Jag gillar verkligen Bobbi Brown - ett märke som är lite mer vuxet och håller väldigt hög kvalitet på sina produkter. Super nöjd är jag med både Foundation Stick och Long-Wear Cream Shadow, samt den trevliga och tillmötesgående servicen vid Bobbi Brown disken.

1 kommentar:

  1. Jättefina produkter med hög kvalitet! Bra också att köpa produkter från samma märke så att de "gifter sig med varandra":))

    SvaraRadera