onsdag 27 mars 2013

Månadens tre favorit produkter - mars 2013

Mars är snart slut och så även den första vårmånaden... Vilket innebär tre nya saker i min månads favorit-serie.
MAC Lipstick Plink! är nog det mest perfekta läppstift jag har för tillfället, vet jag inte vad jag ska ha är det bara att välja Plink! som är en blandning mellan korall, rosa och guld - nice!

För festligare tillfällen har jag använt min nya maskara; MAC In Extreme Dimension Lash. Ger väldigt snygga separerade långa ögonfransar med sin gummiborste.

Allt går i vågor så även om jag gillar matta eller skimrande ögonskuggor. Under mars har det varit fokus på det första och Urban Decay Naked Basic ger det perfekta resultatet.

1 kommentar:

  1. Mars utvalda produkter är ju en bra triss i snyggaste vardag:)

    SvaraRadera